zaterdag 4 september 2010

Alweer een dagje uit...

Nee, Balsemien doet niet aan trap-fitness, er is geen inrichtingsverkeer ingesteld alhier en A. ik houd niet van hoogstandjes...
De gekste suggesties kwamen niet alleen op mijn log voorbij, maar ook via de mail hahaha...
Het is heel simpel: er wordt geschilderd bij Balsemien. De trap die mooi crème wit geschilderd was werd steeds geler, alsof er een hondje...
Nou was dat zeer beslist niet het geval. De oorzaak zat em in de blanke jachtlak die aangebracht was over de verf als extra beschermende laag. Na verloop van  tijd is die helemaal verkleurd (vergeeld) waardoor de trap er steeds lelijker uit begon te zien. Nu zit er een superharde verf op die niet nog een extra laklaag behoeft... Dit weekeinde mag de laag goed drogen en dan wordt maandag de tweede laag gedaan, we gymnastieken gewoon nog even door!
DH heeft de ladder nog extra verzegeld aan de balustrade met een riem en ik was blij dat er gisteravond en vanochtend geen pottenkijkers waren die mijn verrichtingen gade sloegen ;-))
DH en DS samen commentaar leverend op mijn lenigheid was meer dan genoeg!
Over naar andere zaken...

Vandaag waren we een dagje hier (klik). Via AH hadden we goedkope dagkaartjes gekocht en zo zaten we vanochtend vroeg al in de trein. Heerlijk zonnetje erbij...
Om 11 uur rolden we het CS binnen en wandelden we naar de Dam. Lekker koffie/thee gedronken bij de Bijenkorf en daarna door de stad gekuierd, gekeken bij de straatartiesten en genoten...

Natuurlijk heb ik een bezoekje gebracht aan Den Haan en Wagenmakers (klik). Daar vond ik deze mooie gele stofjes...
Ik heb nog een boekje bij de Slegte gekocht, waarover komende week meer. Dat was alles!
Vanmiddag wandelden we richting Prinsengracht en hebben daar een poosje op een terrasje doorgebracht. Ongelofelijk wat een hoeveelheid aan vrijgezellenfeestjes daar voorbij fietste en door de gracht voer...
Ik had geen fototoestel mee, want provinciaal als ik ben denk ik meteen dat ik die wel kwijt zal raken in Amsterdam. Eén hand voortdurend op de klep van de tas is al vermoeiend genoeg! Maar er was zoveel moois in de stad te zien.
DS wilde graag naar Madame Tussaud, wat eerlijk gezegd erg tegenviel. Daarna hup de trein in naar Schiphol. DS was daar nog nooit geweest en vond het leuk om naar de vliegtuigen en het vliegveld te kijken, ik vond het ook leuk. Mensen die aankomen en vertrekken en allemaal een geschiedenis van een reis tegemoet gaan of achter de rug hebben. Vanaf Schiphol zijn we vanavond weer naar huis getreind...
Voorbij Zwolle werd het rustiger in het landschap en ook in mijn hoofd. Een dagje A'dam vind ik ontzettend leuk, maar eigenlijk kan ik er slecht tegen. Ik doe veel te veel indrukken op! En overal mensen, mensen, mensen.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...