dinsdag 13 april 2010

Guute's Antieke Quilt...

Afgelopen weekeinde heb ik de Antieke Quilt van Guute weer eens tevoorschijn gehaald. Mijn top is gevorderd tot de sterrenrand. Hoogste tijd...

De afgeknotte ruiten zijn aan de beurt. Eén rij heb ik al een poosje geleden aan elkaar gezet en van witte driehoekjes voorzien...

Ik vind de kleuren nog steeds mooi bij elkaar, wel een beetje ouderwetsch!

Leuk zijn ook de afbeeldinkjes, net een medaillon. Zo af en toe laat ik er eentje terugkomen in deze rand...

Zondag heb ik veel witte driehoekjes getekend en geknipt en eerst de stroken met de gekleurde wybertjes aan elkaar gezet en daarna verder gegaan met de witte driehoekjes.
Een heerlijk werkje, je hoeft niet op een patroon te kijken en te tellen... Ondertussen kun je lekker je gedachten laten gaan...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...