woensdag 26 januari 2011

Azura...

'Azura' dat is de naam van de nieuwe quilt...
Vandaag heb ik deze lapjes aan elkaar gezet, het is een vervolg op het vierkantje van gisteren...
Sommige mensen zullen de Azura quilt vast herkennen, deze heeft in Quiltmania nummer 71 gestaan mei/juni 2009. Bij haar (klik) kocht ik een paar maanden later het pakket in zo'n mooie witte doos, prachtig ingepakte lapjes in vloeipapier met een lint... Inderdaad een kado voor mezelf!

Ik ben nu toe aan de strook tussen het vierkantje van gisteren en de strook van vandaag. Deze roosjes horen bij het oorspronkelijke pakket. Het stofje vind ik niet zo mooi...

Deze stof had ik zelf nog en vind ik veel mooier... Maar niet in deze quilt geloof ik. Hoewel ik de roosjes wat stijfjes vind, geeft dat stofje wel een veel mooier contrast dan dit!
Ik ga er es een nachtje heerlijk over slapen.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...