dinsdag 15 maart 2011

Al het goede komt langzaam...

Zo, alle klosjes zitten aan elkaar!

En dan ziet het geheel er zo uit... De laatste twee dagen heb ik veel klosjes vast kunnen zetten terwijl ik ondertussen met DS maatschappijleer aan het stampen was. Hoezo multi-tasking?


Het enige dat ik nog wil is een witte rand om de top heen maken met op de vier hoeken een vierkantje met een bloeiende rode roos erin, net als de witte rand die om de grote klossen zit...
Morgen ben ik een dag vrij die helemaal voor mezelf is, ik ga dan weer eens uitgebreid wandelen in blogland!
In de wei is er sinds gisteren veel gebeurd. Twee lammetjes (tweeling) zijn ziek geworden en hebben last gehad van een gevaarlijke bacterie. Ondanks direct apart zetten en medicijnen toedienen hebben ze het alletwee helaas niet gered. DH en ik waren er alletwee een beetje naar van gisteravond. Ook is er nog een dood lammetje geboren. Gelukkig zijn er ook weer gezonde sterke lammetjes geboren. Het aantal tweelingen is ongekend hoog dit jaar.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...