zaterdag 16 mei 2009

Klossendoosje...

Sinds een paar maanden is dit doosje mijn vaste metgezel: als ik vrij ben en ik ga weg, gaat het doosje met me mee...
Zo is dit doosje al in een flink aantal plaatsen geweest en in vier landen. Menig ander doosje zou er jaloers op worden...

Het doosje komt trouwens niet overal: niet op mijn werk natuurlijk! In het doosje zitten namelijk mijn klosjes-spulletjes.
Speldenkussentje, garen, schaartje, voorgeknipte stapeltjes met klosjes...

Deze week waren er weer zes klosjes. En nee, ik houd jullie niet voor de gek! Het zijn niet dezelfde als de vorige week die ik opnieuw op de foto heb gezet... Ik maak van elk stofje 5 klosjes en heb een hele voorraad geknipt. Zo lijkt het alsof ik al weken dezelfde klosjes heb, maar niets is minder waar...
Zou wel een grap zijn trouwens!
Deze week ben ik ook heel druk geweest met iets anders, maar daarover morgen meer...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...