maandag 28 september 2009

Nearly Insane van de Needleprint...

Soms ben ik een beetje gek, een beetje Nearly Insane zou je kunnen zeggen... Dat is dan ook de reden dat ik niet aan dat werkstuk begin, de kans is groot dat het dan helemaal fout gaat met mij, hahaha!
Vol goede moed begon ik twee weken geleden te borduren aan de Beatrix Potter sampler van Needleprint (klik).
Het eerste groene patroontje werd schitterend, bij de tweede ging ik twijfelen, het werd een beetje 'vlekkerig'...

Daarom in mijn DMC-kastje gedoken en een aantal kleuren bij elkaar gezocht die wel in de buurt kwamen van mijn andere garens. En opnieuw aan de slag.
Het eerste groene patroontje werd schitterend, bij de tweede ging ik twijfelen, het werd een beetje 'hard'...
Toen weer verder met het eerste begin - ik had niets uitgehaald - met de mooie garens van The Gentle Art... En nu vind ik het prachtig! Er is een garen dat ik ga vervangen door een kleur met minder verloop erin. En verder wordt het mooi, vind ik zelf!

En dus - lach niet - ziet mijn lapje er nu zo uit! Ik ben in twee verschillende hoeken begonnen. De bovenste foto laat zien hoe de quakerlap nu gaat worden...
Binnenkort ga ik het DMC hoekje uithalen!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...