woensdag 7 oktober 2009

Eindelijk...

Eindelijk kan ik weer een stukje van GAQ laten zien...
Uiteraard nog niet gestreken, want da's niet mijn hobby, vandaar nog wat hobbelig en bobbelig. De structuur van de achtergondstof is nu trouwens goed zichtbaar.
Of ik tevreden ben? Jazeker! En nu gauw verder met de sterrenrand waarvoor ik al een heel aantal sterren klaar heb...
Over sterren gesproken, de kleine sterretjes zijn het idee van Joke (klik). Met haar toestemming heb ik nu ook kleine sterretjes gemaakt in plaats van de applicaties.
In eerste instantie vond ik mijn quilt wel wat wit, bij antiek denk je toch meer aan beige/crème tinten. Later vond ik mijn damasten achtergrond wel sjiek èn antiek... Misschien dat ik door het fotograferen met flits nu weer ben gaan twijfelen... Mogelijk dat we samen nog es een kopje thee doen, mijn quiltje en ik ;-)

Een goede (sterren)nacht!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...