woensdag 18 november 2009

Beatrix Potter...

Vandaag had ik een afspraak met goede vriendin Marga om een lange wandeling te gaan maken. Ik zou naar haar toe gaan en iets voor de lunch meenemen. Het liep totaal anders...
Naarmate de ochtend vorderde had ik helemaal geen zin meer in een wandeling, maar voelde ik meer voor een lekkere pot thee, iets lekkers erbij en een mooie film...
Dus...de telefoon gepakt en wat bleek? Marga dacht er precies zo over! En zo kwam Marga bij mij...

We keken naar de film Miss Potter over het leven van Beatrix Potter. Ik schreef er al eens een logje over! Prachtige landschappen, sfeerbeelden van Engeland, mooie kostuums. Wel een dramatisch verhaal, het speelt in een tijd dat rangen en standen de maatschappij bepalen en wat wel en niet hoort erg belangrijk is. Een heerlijke film!
Ondertussen aten we een Italiaanse bol met rucola en rivierkreeftjes,  zwarte peper, mayo en groen, mmmmmm...

En vanavond borduurde ik een stukje aan de Quaker Sampler van Beatrix Potter. Het lichte motief in de rand is nu naar mijn zin. Er zit trouwens geen vlek in, dat is een vlek op de lens van het fototoestel! Ik ga het steeds mooier vinden dit borduurwerk met leuke afwisselende motieven.
Het wordt nog wel eens wat!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...