zaterdag 8 mei 2010

Blauw...

Na al het rode en roze van de afgelopen tijd de hoogste tijd voor een blauw logje vandaag...
Dit mooie suikerpotje van Burleigh (klik) kwam ik gisteren tegen in een brocantewinkel waar ik nog eens uitgebreid ga neuzen. Nu kon dat niet met een wachtende DH en DS in de auto ;-)
Het potje staat inmiddels in de servieskast in de keuken...

De sampler van Beatrix Potter is nu eerst weer aan de beurt. Omdat ik een foutje ontdekte heb ik eerst achteruit geborduurd, daarna kon ik weer vooruit...
Het blijft een prachtige lap om aan te werken!

Samen met Nelly heb ik een ketting gehaakt met kraaltjes in allerlei vormen. Een lekker prutswerk omdat de draad en ik steeds ruzie hadden. Nelly was zo lief om het uit de knoop te halen...
Het resultaat van de inspanningen zie je hier: een vrolijke, nonchalante ketting!
Bij thuiskomst gisteravond vond ik een berichtje van Petra (klik)
. Ze heeft me een Award toebedeeld! Petra, dank je wel!
Het is de bedoeling dat ik de Award aan 10 anderen doorgeef, maar dat doe ik niet. Ik geef em aan jullie allemaal door. Daarnaast 'moet' ik 10 dingen noemen waar ik blij van word. Da's minder moeilijk:
- DH & DS
- het eerste kopje thee 's ochtends
- chocola, chocola en chocola (in willekeurige volgorde)
- boeken en muziek
- het hoofd van DS als hij net uit bed is en nog lijkt te slapen en bijna omvalt
- als de schone was hier spontaan opgevouwen in de kast verdwijnt
- de toewijding van DH voor al zijn beestjes en plantjes
- de slappe lach om niets - het groenste groen in al zijn schakeringen in de lente
- jullie!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...