zaterdag 15 mei 2010

Weer een stukje...

Weer een stukje! En wel op drie manieren... Ik heb een stukje aan de Beatrix Potter geborduurd, er zijn weer drie motiefjes af!

In het geheel ziet het er nu zo uit... Eh de volgende keer zal ik de lap strijken, goed?

Ook heb ik een half motief geborduurd aan de Rose Sampler, zelfs 's avonds bij lamplicht zonder loupe en zonder bril lukt het goed!
De afgelopen dagen was ik uithuizig en veel onderweg. In de auto heb ik veel naar de radio geluisterd en ik wil nog even mijn hart luchten...
Ik ben erg boos over de actie van die vreselijke zogenaamde wakkere krant van Nederland, die het jongetje gaat bellen, dat de vliegtuigcrash overleefd heeft, maar daarbij zijn ouders en broertje verloren heeft... 
En wat vind je van een speciale uitgave van een glossy ter gelegenheid van de verkiezingen waarbij de vuilnis van politici doorgespit is op zoek naar 'nieuwtjes' ?
Ik vind het te walgelijk voor woorden! Boycotten die handel!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...