donderdag 2 december 2010

Tante Pos staakt en steekt...

Naar aanleiding van jullie tips bestelde ik vorige week bij Dorry (klik) de door jullie geprezen quiltnaaldjes Roxanne...
Het duurde even voor ze kwamen omdat er bij de post gestaakt werd, maar toen de envelop van Dorry in de brievenbus lag, bleek er iets te enthousiast afgestempeld te zijn...


... mijn mooie naaldenkokertje met schelpje lag aan gruzelementen in het zakje.
Gelukkig waren er nog 48 naaldjes van de 50 over! Maar geen naaldenkokertje meer...


 Dankzij mijn tic voor mooie houten kistjes, doosjes en kokertjes was er geen probleem!

In de naaidoos vond ik deze kleine boef!


En dit briefje heb ik bewaard en vond ik tussen de kokertjes. De tijden zijn veranderd, er wordt niet meer achter school gespeeld...

Afgelopen week heb ik een paar steekjes aan mijn rose sampler gedaan, toen ik op de naaldjes zat te wachten...
Krijg je de komende weken een leuke kerstkaart met een kleine quiltnaald erin, dan weet je aan wie je die moet sturen!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...