dinsdag 7 december 2010

Voorbij...

Voorbij is weer Sinterklaas... Er staan nog wat resten snoepgoed en her en der liggen nog gedichten...
Niet dat we veel aandacht besteed hebben aan Sinterklaas dit jaar.
'Voorbij, voorbij o en voorgoed voorbij...'
Deze regels van J.C. Bloem (klik), schieten me te binnen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut niet depri, alleen gaat het allemaal zo snel!
Daarnaast ben ik ieder jaar in december zo druk. Dit jaar met het afscheid van een dierbare collega die met pensioen gaat. Per 1 januari ga ik zijn taak overnemen. Daar verheug ik me op!
Maar nu is er eerst zijn afscheid en daar ben ik heel erg druk mee, niet alleen praktisch, maar ook in mijn hoofd! Vandaar dat er minder logjes zijn...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...