maandag 24 januari 2011

Heerlijk winkelen...

Zo af en toe is het heerlijk om te gaan winkelen...
Hier liggen mooie 'antieke' lapjes met een echt oud lapje van Mary Koval (klik) te lonken...

Deze linnen en naturel stoffen kijken me smekend aan...

Kaffe Fassett (klik) heeft prachtige kleurige stoffen in de aanbieding...

Of ga ik op de Franse toer met Rouenneries?

Warme rode lapjes...

Deze 'klanten' zag ik er ook...

Huh...? Allemaal afknipsels en restjes?
Waar is dit?

In het winkeltje boven! Ik ben langzamerhand over een nieuwe top aan het nadenken... kan het niet laten...
Heerlijk om alles door je handen te laten gaan en te bedenken met welke stoffen ik aan de slag zal...
Enne niet verder vertellen hoor, maar er is nog veel meer op voorraad... Zoveel dat ik nog wel jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren vooruit kan!
Zo, ik ben uitgewinkeld en heb (nu) helemaal geen geld uitgegeven, heerlijk gevoel toch weer ;-)



Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...