maandag 7 februari 2011

Van alles en nog wat...

Vanmiddag ging DH met de Landrover naar de schapen en alle hondjes mochten mee.
Sam en Jet - die geen moment stil zit, dus ook niet voor deze foto - samen in de bench. Fiep op haar vaste stekje voor het raampje en Bo middenachter. De dames hebben het allemaal naar de zin als DH met de afrastering aan het werk is en ze mogen dollen in de wei...
Fiep, Sam en Jet blijven wel bij elkaar, maar Bo wil achter de muizen en de mollen aan en heeft in no time de benen genomen. Ze wordt alleen een beetje doof... DH heeft dus nog wat aan de conditie gedaan vanmiddag ;-)
Toen ik klaar was met mijn werk, heb ik driehoekjes getekend voor de ganzen.

De eerste echte rand van de 'Azura' is klaar. Alle naadjes zijn mooi bijgeknipt...
...en dit is de voorkant!
STOP! En nu mag ik van mezelf niet verder met deze top...

Eerst moet ik met de mooie nieuwe naaldjes die ik bij Dorry gekocht heb verder met het doorpitten van de rozenquilt...
Het breken van de andere naaldjes werkte niet bepaald motiverend, maar daar kan ik me niet achter verschuilen, ik heb de superste naaldjes in huis, aan de slag dus!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...